Wednesday, September 5, 2012

Aku Kini Pelajar Tahun ke Tiga

Pejam celik pejam celilk...2012/2013...aku telah menjadi pelajar tahun ke tiga USM... Alhamdulillah...moga perancangan untuk tamatkan pengajian seperti di rancang menjadi kenyataan. Terlalu banyak onak dan duri serta ujian yang aku hadapi untuk menggenggam segulung ijazah... Alhamdulillah..Aku menjadi lebih matang dalam menghargai susah payah ini. Dulu, masa menuntut di ITM, tak pernah terasa susah payah ini sebab ibu bapa ku yang merasainya... Terima kasih mak dan ayah... Memang uujian bertimpa timpa aku hadapi sekarang...Moga Allah memberikan aku kekuatan...Terima Kasih bat Isteriku yang sentiasa di sisi, Terima Kasih Mak kerana sentiasa percayakan kebolehanku...terima kasih kepada kawan2 menangis yang sedikit cuma.... Akan ku teruskan usaha ku... Hanya Allah yang akan membalas apa saja perbuatan....

No comments:

Post a Comment

gaffer

gaffer
the best manger in the world wit the best player in the universe