Friday, September 14, 2012

Antara Sunlight dan pesaing

Sebenarnya tak ada apa yang menarik, sekadar luahan pendapat seorang aku sebagai pengguna.... So aku nak bercerita tentang pencuci pinggan.... itu sahaja...simple kan..tapi kadang-kadang yang simple ni kita terlepas pandang.... Sekadar nak buat perbandingan...kat rumah, dulu penah guna axion, tapi habis jari isteri aku...pastu tukar kepada Sunlight...memang seperti diiklankan... sangat berkesan... tetapi kadar harga yang terpaksa di bayar lebih lah sedikit. So kononnya sebagai pengguna bijak, aku bertukar kepada produk yang hampir sama dengan sunlight iaitu Zip...harga kurang RM1.00 lebih dr sunlight.... mmg berkesan jugak..tapi bila dihitung semula.... tak sekuat sunlight...dan cepat habis.... so dari sekarang... family aku kembali menggunakan pencuci pinggan Sunlight..mcm iklan..mmg mencuci beribu2 pinggan pun....

No comments:

Post a Comment

gaffer

gaffer
the best manger in the world wit the best player in the universe