Friday, January 29, 2010

Pengalaman Pendaftaran

Salam 1 Malaysia semua.... Insyaallah moga 1 hari nnt blog aku akan mendapat hits yg banyak... atleast sama ngan tokdet or lebih dr dia punya blog...

Kali ni aku nak smbang tentang pendaftaran dan kali pertama merasmikan diri aku sebagai student UiTM.... ITM tetap dihatiku....

Tanggal 2 Januari 2010, jam 9 malam aku mula melalui pengalaman sebagai student.. Register di DS2, tak ada signboard yang lengkap macamana nk ke tempat pendaftarn... nasib baik aku tak segan bertanya... selesai bab cari tempat pendaftaran... Masuk dlm DS2, kakitangan yang menguruskan pendaftaran , terutamanya kaunter AM228 memang frenly... so takdak lah masalah sangat.... tapi yang tak berapa best, dengan jayanya suruh p Unit Kesihatan, aku pun p, tup2 ari Sabtu kan cuti... ermmmm... p balik p balik lah jadinya....

Selesai bab register... aku pun masuk kelas... Alhamdulillah tak dak masalah sangat, Ketua Prigram pun setakat ni baik sangat.... so sepanjang hampir sebulan kat UiTM Kedah ni aku selesa... tambah2 plak Ketua Program tak banyak songeh...

Last sekali, nak bagi tau, daripada 6subjek+1 ko-ko (cerita ko-ko lain hari) aku cuma amik 4 + 1 ja... bahagianyua... cabarannya plak aku kena buktikan aku leh score.....

No comments:

Post a Comment

gaffer

gaffer
the best manger in the world wit the best player in the universe