Saturday, January 31, 2009

Akhirnya....

Salam perjuangan buat semua..... ( ish... semua?? aku hrp akan ada lagilah org yg membaca lepas ni).....

Akhirnya ada jgak yg sudi jd follower blog ni.... thanks S. Al Hafiz... jika ada anugerah...pasti aku bg dekat dia....

Lama jgak aku tak menulis.... memang rasa tak semangat nk teruskan.... tapi tima kasih pada saudara al hafiz.... buat semangat aku kembali membara.... betol kata org.... buat apa2 kena sabag....

Ok... citer aku... Ari Khamis lepas, ada program derma darah dan pelancaran tabung kemanusiaan palestin...Alhamdulillah... dapat jugak sambutan

Antara kandungan program... ceramah bertajuk selamatkan gaza oleh aman palestin... Menarik ceramah oleh Ustaz Budiyanto Unggun dari Aman Palestin... memang menarik...Kita dapat lihat dari perspektif yang berbeza.... memng menarik... aku harap aku akan dapat jadi sukarewan aman palestin....

itu saja untuk kali ni... harap2 malam ni Manchester United menang lagi... chelsea ngan liverpool lwn, mesti seri jer....

2 comments:

  1. Tahniah dan terima kasih juga kerana jagi follower di permatangpauh2u.com

    Teruskan semangat menulis.

    ReplyDelete
  2. Saudara,

    Jika ada kelapangan boleh saudara tulis pandangan saudara tentang suasana politik di Malaysia terutama isu yang berlaku di Perak.

    Terima kasih.

    ReplyDelete

gaffer

gaffer
the best manger in the world wit the best player in the universe